zondag 9 februari 2014

Standhouder 2014: Glas & Meer

De tweede standhouder die we aan je willen voorstellen is:  Glas & Meer



Eigenaresse Huibie Nijdam vertelt:
Glas & Meer is 2 jaar geleden ontstaan door een workshop glas-in-lood. Daar ontdekte ik hoe fascinerend het is om met glas te werken. Het liet me niet meer los en ik ben hard aan het werk gegaan om mezelf de technieken glas-in-lood en Tiffany eigen te maken.
Ik kan er heel veel ideeën in kwijt en maak diverse leuke cadeauartikelen zoals:
– sfeerlichtjes in allerlei kleuren en modellen.
– glazen figuren op standaard
– bloemen en vlinders als plantenstekers
– raamhangers
– voorzetramen


Naast glas maak ik ook papieren naamslingers om voor het raam te hangen bijv. bij geboorte of verjaardagen. Ik gebruik daar mijn met de handgemaakte stempels voor. En voor elk glazen cadeauartikel maak ik een eigen verpakking.
U kunt alvast een kijkje nemen op mijn website: www.glasenmeer.nl
Misschien zit er iets leuks voor u bij.

Tot ziens op de beurs!
Huibie Nijdam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten