woensdag 5 februari 2014

Standhouder 2014: Schitter en Glitter

Vanaf vandaag gaan we de standhouders op de Voorjaarsbeurs Marquette aan je voorstellen. Vandaag is het de beurt aan:

Eigenaresse Annemiek Keijzer over haar bedrijf:

Schitter & Glitter, daar ga je van glimmen!
Schitter & Glitter is een jong bedrijf en is gevestigd in Heemskerk. Naast mijn baan als groepsleerkracht op een basisschool wilde ik graag iets voor mezelf beginnen en mijn creativiteit ontplooien. En zie daar, op 1 augustus 2012 werd Schitter en Glitter geboren!

Wat verkoop ik allemaal...?
* leren armbanden en de daarop passende sierdrukkers (chunks)
* ringen en kettingen waar de chunks op passen
* horloges en horlogedrukkers
* andere sieraden
* telefoontasjes
* poncho's
* sjaals en sjaaltjes
* en wie weet wat er in de toekomst nog allemaal bij komt...
Naast mijn eigen webshop verkoop ik op jaarmarkten, braderieën en ladies nights.

     


       


Geen opmerkingen:

Een reactie posten