dinsdag 4 maart 2014

Standhouder 2014: Italfosa

ItalFosa (The Re-Store) staat voor: "It's all for sale" en is van Mieky Broeckx. Een creatieve duizendpoot die houdt van mooie voorwerpen, meubels en accessoires die door een kleine of grote metamorfose weer in een hedendaags maar zeker geen alledaags jasje worden veranderd.
Oude en gebruikte voorwerpen hebben mijn voorkeur. Om bestaande voorwerpen te veranderen door er een kleur of bijzondere stof aan toe te voegen vind ik een uitdaging. Soms worden voorwerpen dermate veranderd dat ze niet meer op hun oorspronkelijke vorm lijken, maar een compleet nieuwe uitstraling hebben gekregen.


Zolang ik mij kan herinneren ben ik al creatief bezig. Als klein meisje was ik al met papier, lijm, stiften, wasco en kleurpotloden in de weer. Kleurpotloden zijn wel altijd mijn favorieten geweest. En dan het liefst in alle beschikbare kleuren. Niet zo verwonderlijk dus dat in zowel mijn logo als op mijn introductiepagina alles in het teken van die kleurpotloden staat.

Naast het altijd bezig zijn op creatief gebied in welke vorm dan ook , droomde ik als klein kind ook altijd van een eigen winkeltje waar ik mijn zelfgemaakte werkstukjes wilde verkopen. De werkstukjes zijn inmiddels hele verscheidene creaties geworden en het winkeltje is er. De droom is daarmee eindelijk werkelijkheid geworden. De garage naast het huis is mijn ateliertje/annex winkeltje van 20 m2 en is de plek waar ik met mijn passie bezig ben en waar (met name) het fietsend publiek zijn weg inmiddels gevonden heeft. Langs een prachtige fietsroute wonen wij in het buitengebied langs de dijk tussen Ouderkerk a.d. Amstel en Abcoude. Hier vind en heb ik de ruimte om al mijn ideeën en inspiraties uit te voeren.

Via Facebook: Italfosa the Restore en Customizing Re-use shoes clothes and Bags laat ik steeds de laatste creaties van mijn hand zien. Op mijn website www.italfosa.com staan niet alle creaties.

Sinds drie jaar houd ik mij ook bezig met pimpen en re-stylen van schoenen tassen en kleding.
Ook het pimpen van aangepaste schoenen heb ik in opdracht gedaan . Door een baan in de zorg kwam ik op het idee om ook (over het algemeen) saaie schoenen te pimpen voor mensen met een beperking.



Wil je meer weten/zien van Italfosa the Restore, CustumIzing Re-use shoes clothes and bags ? Volg mij dan op Facebook.
Mieky Broeckx

[ www.italfosa.com ]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten