donderdag 27 maart 2014

Standhouder 2014: TUMZ

TUMZ is mijn collectie mooie, leuke, aardige, aaibare, opvallende, schitterende en soms avant gardistische dingen....
Kleine en grote cadeautjes voor jezelf of voor een vriendin.


Toen ik nog op de middelbare school zat ben ik begonnen met sieraden en kleding maken, voor mezelf en voor vriendinnen. Ik kreeg hele leuke reacties op mijn creaties en ik heb mijn opleiding tot architect gecombineerd met het maken van dingen die ik mooi vind.

TUMZ is een smeltkroes waarin de creativiteit heeft geleid tot het maken van sieraden, wolvilt mode accessoires en interieur objecten. 



Dit is mijn manier van leven, genieten van de natuur, van cultuur, genieten van familie en vrienden, van een lekker wijntje, gezond eten, beetje sporten en leuke hebbedingen voor TUMZ verzinnen.

Geniet van het leven,
ik hoop je te zien op zondag 13 april. 
Liefs xx TUMZ




Geen opmerkingen:

Een reactie posten