vrijdag 28 maart 2014

Standhouder 2014: Nova's Nails

Nova's Nails is een mobiele nagelsalon, net in de startblokken, speciaal opgericht door Renova Keteldijk om het gemak van u als klant te vergroten. U hoeft de deur niet uit, de behandeling kan gewoon bij u thuis gedaan worden! Hoe makkelijk is dat! :)

Na mijn opleiding tot professionele nagelstyliste te hebben afgerond ben ik met Nova's Nails begonnen met veel enthousiaste reacties van klanten en mensen in mijn omgeving.

Naast behandelingen bij u thuis kunt u mij ook boeken voor het nagels lakken bij feesten en partijen en het geven van manicure workshops voor zowel volwassenen als kinderen en tieners. Hiernaast doe ik regelmatig mee met vrijwilligersprojecten in de omgeving, bijvoorbeeld het lakken van ouderen in verzorgingstehuizen.

Tijdens de Voorjaarsbeurs Marquette kunt u voor maar €7,50 uw nagels laten manicuren en lakken in een kleur naar keuze!
Kom ook profiteren van de speciale prijsactie voor het kwalitatieve nagellakmerk China Glaze en toebehoren.

Vind u in uw goodiebag de gouden nageltip? Dan heeft u iets speciaals gewonnen! Heeft u een andere (gekleurde en versierde) nageltip in uw goodiebag dan krijgt u 13 april korting op de behandeling tijdens de beurs!
Kom uw prijs ophalen bij de Nova's Nails stand.
Like Nova's Nails op facebook!
www.facebook.com/novassnails


Geen opmerkingen:

Een reactie posten